[Tajfutas] SPORTident képzés Fw: üzenet a levelező listára

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Jún. 13., H, 22:45:57 CEST

Sziasztok,
Fiatal sem vagyok és az angolt is nehezen értem meg, de azért már egy kicsit
konyítok az SI rendszerhez.
Ha gondom van vele, akkor pedig mindig találok egy-egy segítőtársat.

Gondoljanak az SI Szervezők az első mondatom elején leírt honpolgárainkra és
lehetőleg a magyar nyelvű szoftverek alkalmazásával mutassák be az SI
használatot és segítsen az előadás levezetésében egy magyar SI szakember.
Ha ez nem megy, akkor igazából a meghívót is elküldhették volna angol
nyelven.
Összesen 230 fiatal lesz a 3500 fős mezőnyből a WMOC-n, abból kb. 40 fő a
magyar és abból 18+ év feletti tán ennek a fele. Abból ráérő és érdeklődő
tán 5-6 fő lehet.
Várom a kiírás 1.1 változatát az "Old boy"-k részére, .....   mert nem csak
húszéveseké a világ.
http://www.youtube.com/watch?v=2Sjj9e37nzc&feature=related