[Tajfutas] Homokháti Hungária Kupa info

Paskuj Matyas paskuj at maccabi.hu
2011. Jún. 8., Sze, 08:14:46 CEST

Sziasztok!

Kérjük, hogy aki már nevezett, de eddig még nem fizette be a nevezési díjat, az legkésőbb 2011.06.10-ig tegye meg, mert ellenkező esetben kénytelenek vagyunk átrakni a következő nevezési díj kategóriába.
A KOB hétvégéjén még lesz lehetőség a költségek rendezésére. Aki üdülési csekkel szeretne fizetni azt kérem, hogy hozza el a KOB-ra, vagy juttassa el nekem.
Kérjük, hogy a szállás megrendeléseiteket is minél hamarabb véglegesítsétek, ezáltal segítsétek a mi munkánkat is.
Szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy a kiírásban előre jelzett időpontokban, vagyis augusztus 15-én hétfőn és augusztus 16-án kedden lesz a jelentkezés Mórahalmon a versenyközpontban, augusztus 17-én szerdán már nem lesz lehetőség erre a célban. Ezt kérem vegyétek figyelembe a szállásfoglalásnál.

Továbbra is várjuk a nevezéseiteket és a szállásfoglalásokat.
www.hungariakupa2011.maccabi.hu

Ne felejtsétek el, hogy az Adidas hátizsákot és a 6 napos ingyenes belépőt a mórahalmi Erzsébet gyógyfürdőbe csak azon versenyzőknek tudjuk biztosítani, akik mind az öt napra beneveztek valamint a nevezési díjat be is fizették legkésőbb 2011. július 20-ig.
Ezen dátum után nevezetteknek nem biztos, hogy tudjuk garantálni az Adidas hátizsákot és a 6 napos ingyenes belépőt.

Azt gondolom ilyen lehetőséget nem lehet kihagyni, hogy indulj egy 5 napos nemzetközi versenyen 6.000/10.000 Ft-ért és ezért kapj egy 6 napos fürdőbelépőt egy Adidas hátizsákot (15.000 Ft), valamint számos kiegészítő kulturális és sportprogramon részt vegyél. Nevezd be családtagod, barátod, hogy ő is megismerhesse sportágunkat!

Paskuj Mátyás
Maccabi VAC Tájfutó szakosztály
06-20-9521-022
paskuj at maccabi.hu