[Tajfutas] KOB/VOB infó (illetve annak hiánya)

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Jún. 2., Cs, 18:04:12 CEST

OK.  Hat nyilvanvaloan nem vettem eszre a junius 3-at.  Egyebkent pedig fogalmam
sem volt arrol, hogy mit mond a szabalyzat, csak valahogy ugy tunt nekem, hogy
bajnoksagoknal rendszerint tobb, mint egy hettel a verseny elott mar font
szokott lenni az ertesito meg a rajtlista.  Egyebkent azt en sem ertettem, hogy
minek kell majus 20-an sorsolni ha csak ket hettel kesobb rakjak fol a
rajtlistat.  Mi munka van azzal ami ilyen sokaig tart?  Bar remelem ebbol nem
kritikat olvas ki barki, csak azt, hogy en nem ertem a logikajat.

Julia