[Tajfutas] plagizálás-ÍGY IGAZ

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Júl. 26., K, 21:33:44 CEST

2011/7/26 Zoltan Szlavik <z.szlavik at gmail.com>:
> Nem akarom védeni az "ifjú titánokat", de el kell fogadnunk, hogy ők
> gyorsabbak és hogy komolyan veszik a versenyt. És néha csak másodperceken
> múlik. A lassabban haladóknak is figyelni kellene rájuk! Én ha látom, hogy
> jön egy intercity, akkor félreállok.

Ha látom, vagy bármilyen módon észlelem, hogy jön, akkor én is
félreállok. Feltételezem, hogy a sértettek, akik panaszkodnak, nem
észlelték. Ugyanaz a probléma, amit nemrég a bringásokról írtam. A
futó nem csengethet, de kiabáljon, aki gyorsan jön, és más valaki
útban van neki. Aki a kiabálás ellenére nem enged utat, az magára
vessen, hogyha meglökik. Azt viszont én sem tudom, mi van akkor, ha
egy hallássérült tájfutó van útban valakinek.

Üdv:
Gerzson