[Tajfutas] lökdösődés, pontfogás

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Júl. 26., K, 21:00:00 CEST

Sziasztok!
 2002-ben amikor visszajöttem a tájfutókhoz ez számomra egy teljesen új világ volt!.
Akkor úgy mondták, az a biztos, ha várok két pittyentést.
Hát így szoktam, meg a sprinten is, így a mai napig nem tudok erről leszokni, de nagyon igyekszem ezzel más, esetleg szintén akkor a pontra érkező versenyzőt, nem hátráltatni. Ha meg valaki nyolcvannal érkezik, inkább előre engedem.
Engem meg inkább egy picit az zavar amikor a gyerekek ott tétováznak, beszélgetnek a pontnál vagy játszadoznak a doboz közvetlen közelében.
Egyébként tíz év alatt, dugókás pontfogás miatt, csak egyetlen egyszer, tavaly Moha mátrai regionális megyei bajnokságán estem ki. (ott voltam, dugtam, nyöszörgött egy kicsit a dobozka, még is kizártak)
Hát, számomra továbbra is biztonságosabbnak tűnik a második pittyentés -ezek szerint felesleges- megvárása.
Popey