[Tajfutas] plagizálás-ÍGY IGAZ

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2011. Júl. 25., H, 11:59:10 CEST

-- Eredeti üzenet --
Feladó: Julianna Grant <jzgrant at yahoo.co.uk>Címzett: Levlista <tajfutas at lazarus.elte.hu>Elküldve: 2011. július 23. 22:44Tárgy : Re: [Tajfutas] plagizálás

Szia Gerzson

Engem egy par eve egy ifju titan ugy ellokott a  befuton, mintha ott se lettem volna.  Amikor reklamaltam a celnal, meg  gorombaskodott is velem.  Megtudtam a nevet, probaltam talalni valakit,  aki minimum beszelt volna vele, mert buntetesrol szo sem volt, de senkit  nem talaltam.  Meg az etikai bizottsag tobb tagjat sem erdekelte a  dolog.  Ameddig igy mennek a dolgok, semmi nem fog valtozni.

Julia

nem veszed észre  mi érdekli a vezetést??? ViPi