[Tajfutas] Virágvölgyi edzőverseny, július 27

janos szabon jszabon at yahoo.co.uk
2011. Júl. 25., H, 01:07:58 CEST

Szervusztok!

Többek közt egy rendes, térképes tanpálya is rendelkezésre áll szerdán, a július
27-i Virágvölgyi edzőversenyen.

A pályák:
740 m-es 10-pontos svéd gyakorlópálya, időmérés nélkül (aki akarja időt
mérettethet, saját használatra)
2100 m-es 20-pontos svéd edzőversenypálya,
2650 m-es 20-pontos svéd edzőversenypálya;  és egy hosszabb
4640 m-es 40-pontos svédpálya kombináció (csak pihent idegzetűeknek, mert 800 Ft
a kombináció nev.díja...)
valamint
2600 m-es 5-pontos díjmentes térképes "Próbáld ki magad!" tanpálya, időmérés
nélkül (SI időméréssel: edzőverseny, 200 Ft/futam)

Az utóbbi négy pályán elért időeredményeket pályánként, F/N csoportosításban
közzétesszük.

Az edzés 15 órától vehető igénybe