[Tajfutas] Pannon Tájfutó Napok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Júl. 24., V, 07:38:44 CEST

Sziasztok!

Mielőtt valaki kiszúrja, és megjegyzi a levlistán (mert előfordult már
ilyen), gyorsan leszögezem, hogy Stephan Kramer ezúttal ártatlan, mert
én kértem és kaptam az első napra F65-be az első rajtidőt, hogy a
Bakonybélről 18:06-kor induló buszt elérjem.

(Pechemre a kategóriám olyan későn kezd, hogy mégsem érem el, hacsak
15-20 perc közötti idővel meg nem nyerem az első napi futamot. Ezért,
ha megjelenik a redbull mobilja, mint ahogy tavaly a Sobri Jóska
kalandparknál megjelent, kérek tőlük egy redbullt, ami szárnyakat ad.
Lehet, hogy két redbullt is meg kellene innom a verseny előtt?)

Üdv:
Gerzson