[Tajfutas] plagizálás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Júl. 23., Szo, 19:57:53 CEST

Odáig azért nem fajulhat, a tájfutók szelídebbek, mint az atlétikai
futók. Vivicittán egyszer engem is úgy fellökött egy idióta, hogy
mindkét térdem vérzett. A legnagyobb durvaság, amit tájfutó versenyen
láttam, az a Nagykovácsiban rendezett Hungária Kupa egyik napján volt,
ahol magas fűben voltak átmenetek a vége felé. Volt már egy keskeny
ösvény, abban futottak az emberek, és egy fiú - nem akartam hinni a
szememnek - durván kilökte az útjában lévő lányt. Talán sérülés nem
volt, úgy emlékszem, el nem esett azért a lány, csak kicsit félre
sodródott.

KG