[Tajfutas] (nem betöréses) lopás

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2011. Júl. 19., K, 14:40:31 CEST

Kedves ViPi!
Kár így felhúznod magad. Csak arra akartam célozni, hogy a társadalom
"erkölcsi állapota" nem rosszabb és nem jobb, mint a tájfutóké
általában, és felesleges túlzott következtetést levonni buliból elvitt
bóják esetéből. (Természetesen vannak rosszindulatú, szándékosan kárt
okozó emberek, még talán a tájfutók között is). Amúgy meg leszedem a
feleslegesen fennhagyott szallagokat, verseny közben visszaállítom a
letaposott bójákat, de eszem ágában sincs elrohanni feljelentgetni a
rendezőket, akiknek egy lyukasztó is ÉRTÉK.
CSI