[Tajfutas] Betöréses lopás a WMOC ideje alatt a Sikondai kempingben

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Júl. 17., V, 00:29:52 CEST

Sziasztok!

A megoldást másképp látom. Nem kell ahhoz kempingezni, hogy kiraboljanak.
Nálam nem egészen két hete a saját lakásomba törtek be ismeretlen tettesek.
Azt hitték, gazdagok vagyunk, de csalódtak. Elvittek egy laptop táskát egy
videó lejátszóval és egy nagy méretű hátizsákot, amibe belerámoltak 6-8 üveg
bort (tokaji aszut). A feltört zárak pótlása kb. 30 ezer ft-ba került.
Örülök, hogy nem voltam otthon, mert esetleg még félholtra is vertek volna,
hogy mondjam meg, hol van a nem létező pénz és ékszerek.

A megoldást másképp látom. Megoldás csak a BTK módosítása lenne: a
halálbüntetés visszaállítása gyilkosság esetén, más elitélteknek kemény
fizikai munkára fogása bányában vagy hasonló munkahelyen, hogy ne érje meg
nekik bűnöző életmódot folytatni.

Üdv:
Kéri Gerzson