[Tajfutas] Fw: WMOC2011 emlékkép

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Júl. 15., P, 17:57:23 CEST

Szia Janó!

Nagyon köszönöm a képet, hamarosan küldöm az útvonalakat.

Már jó ideje fogalmazok magamban egy levelet Pécsre, a VB rendezőihez és a verseny minden segítőjének, térképjavítóknak és pályatervezőknek, rajtoltatóknak és a célszemélyzetnek és természetesen a főszervezőknek.

Kérlek - mivel a levlistára én nem tudom eljuttatni tedd közzé  nevemben ezt a levelet és kérlek  juttads el külön a rendezőségnek is.

Kedves WMOC rendezők, és a verseny összes segítője!

Az elmúlt héten számtalan kellemes élmény ért Pécsen a WMOC ideje alatt!

Azt gondolom ennek a VB-nek nem egy magyar győztese volt Wengrin Ági személyében,  hanem kettő, mert a legnagyobb győztes a  Pécsi rendezés volt  J

Öröm volt magyarnak lenni az eseményen J   Azt éreztem, hogy "na látjátok külföldiek    J - milyen elvarázsoló Pécs városa, J   - milyen szépséges természeti környezeteink vannak,  J- milyen remek emberek a magyarok, hogy ilyen  pompás, gondos, pontos, részletekre is odafigyelő,  rendezést produkálnak J  - milyen kitűnő térképeket, milyen remek pályákat készítenek a magyar szakemberek J- milyen szivet lelket beleadó,  lehetetlent nem ismerő, profi volt ez a versenyrendező  gárda,  - milyen fantasztikus a szervezés"  !  Gratulálunk, !  a legfényesebb aranyérem a tiétek!   Példát vehet róla bárki !

Büszkék  voltunk  Rátok!

Köszönjük!

Üdv.

Horváth Magdi