[Tajfutas] Világbajnokok útvonalai - Fw: Egy kis olvasnivaló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Júl. 12., K, 22:44:56 CEST

Sziasztok,
A lenti három legény jóvoltából újra elérhető a WMOC2011 RouteGadget felülete.
Teljes a paletta, minden versenynap útvonala rajzolható és megtekinthető:
http://www.tajfutaspecs.hu/
Wengrin Ági világbajnoki és dobogósaink útvonalai is hamarosan megtekinthetők lesznek -:))
Köszönöm Füzy Anna gyorsaságát. (és mire megírtam a levelemet már 4 ember felfedezte, hogy az LF is rajzolható)
A pályakitűzők, köztük én is várom a "vonalaitokat".
Üdv és jó éjszakát,