[Tajfutas] hiányzó pont

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Júl. 12., K, 16:55:53 CEST

"pedig a szeniorok-többsége- már biztos benne, hogy ott van, ahol a pontnak
kell lennie."
Én a sprint döntőjében elég korán indultam, (kiharcoltam) majd beültem egy
pizzéria erkélyére, ahonnan jól lehetett látni a pálya végét teljesítőket,
volt aki több percen keresztül koválygott odalent, volt aki a terasz elején
lévő korlát és a nála lévő térkép ellenére mellettünk kereste  a pontot,
pedig az egy emelettel lejjebb volt. És egyre bizonytalanabbak voltak abban,
hol is vannak:-)
Ja és megfigyeltem a VB-n, hogy minél erősebb nagyítóval néztem a téképet,
annál jobban hasonlított a terepre :-)
MM