[Tajfutas] Nyár és tél

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Júl. 12., K, 12:29:34 CEST

Sziasztok!

Nyafogni lehet, ezért is, meg azért is (időjárás), mégis sokan elmegyünk(elmennek), a nyári versenyekre(szabadságolás) és nem jön el senki, illetve esetleg tucatnyi versenyző a téli edzőversenyekre.

Miért?! Hisz az is egy buli..........

Nekem inkább a meleg elfogadható.(embere válogatja)

Én marha, most hat napig kint voltam ilyen hőségben a terepen javítani, hisz nincs mit várni, kell a térkép. Hát, mit mondjak, egyes nyílt részeken, tarvágások mentén sivatagi hőség volt !. Csupa nagybetűvel KÁNIKULA.

A dologban az érdekes , hogy a százmillió mindig a szemedbe és füledbe startoló bogárkák a nyílt részekre érve eltűntek a közelemből (miért?), míg az erdőben vígan rám támadtak. Hiába szórtam rájuk a Chemotoxi-maxit, szinte élvezték az illatát.

Dehogy döglöttek meg, inkább jobban támadtak.

Üdv: Popey

Ui. Gratulálok minden szenior vb rendezőnek, segítőnek, támogatónak, na és a versenyzőknek, akik vszínűleg végig komoly hőségben futottak.