[Tajfutas] WMOC - kánikulában

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Júl. 11., H, 15:18:39 CEST

Szia, én pl a dombokat nem bírom megfutni:-) mégsem csak alföldön
versenyzek,és nem is tervezek a szintes versenyek ellen szólni a meleg
kevésbé zavar. egyébként induláskor még visszamentem 2 pulcsiért, annyira
hűvös volt pénteken. Aztán nem kellett :-)
És ugyanazon a pályán /F50/ azért volt két futam egymás után, hogy egy egy
futamban rajtideje ne húzódjon szét nagyon, közel azonos körülmények között
lehessen futni.
A versenyzőknek meg tudomásul kell venni, hogy egy egy versenyen az a
feladat ami elé állít a rendezőség, az időjárás, stb. Ez nem foci, hogy kis
eső, köd vagy meleg miatt az urak nem hajlandók sportolni:-)
MM