[Tajfutas] Csendes megjegyzés

Holluby Andras hollomester at freemail.hu
2011. Júl. 9., Szo, 18:07:29 CEST

És ha jól emlékszem ez már nem is az első eset tőlük Szenior VB-t illetőleg! H.A.

Sziasztok,Csendesen jegyzem meg, hogy a mai napon Wengrin Ági (egy évig talán a segédedzőjének vallhattam magamat, anno 1983-84 tájékán) világbajnoki címet, míg Horváth Magdi VB bronzérmet szerzett a pécsi Szenior Világbajnokságon.Gratula a hölgyeknek és egyben a Rendezőknek is. (PVSK, PVM, POEÜ, Bicsérd, Kalocsa, SZVSE és sok egyéb sportkör versenyzőinek, versenybíróinak) Jól teljesítettetek és helyenként nagyon jól improvizáltatok.Ez jó mulatság, férfi munka volt!Üdv,Janóhttp://www.tajfutaspecs.hu/

jól&nbsp;improvizáltatok.
Ez jó mulatság, férfi munka volt!
http://www.tajfutaspecs.hu/