[Tajfutas] Egy-két vélemény a sok közül: WMOC közvetítés

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2011. Júl. 5., K, 08:26:55 CEST

--

Szia! Elég mókás dolog, hogy a spari kupán meg az éjszakai ob-n volt közvetítés, de beláthatod ez egy kisebb verseny!!!!!!
 Majd egy szerdai kisversenyről remélem lesz, pedig nem egy ördöglakat!!!!
 Üdv:i

 -
 Szia Pisti!
  Élő volt a JWOC közvetítés, mert azt sajna nem láttam! Mindenesetre többet vártam a Magyar szervezőktől!!!! Élő speaker hangot is ígértek. Az hol a manóban volt??? És az online közvetítés az is szép volt!!!!!!
  -

  Nekem sem sikerült!! Viszont a JWOC TV!!!! bejön :-D
  --

   Sziasztok!Valaki meg tudja mondani Nekem, hogy hol a manóban tudnám itthon hallgatni a neten Kocsik Árpi közvetítését az eseményről.
  Nekem nem megy sajna!!!!