[Tajfutas] WMOC SF final

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Júl. 4., H, 13:37:59 CEST

Én is gratulálok Füzy Annának és Wengrin Ágnesnek!

Azért késtem eddig, mert kerestem a web-en (de sikertelenül) a hozzáillő
zenét, ami szerintem nem lehet más mint Beethoven WoO 3-as
Gratulationsmenüettje. Sajnos, eddig csak egy rossz hangminőségű videót
találtam, jó minőséget még audióban sem.

Ezért most csak a lemezborító képét küldöm el az érmeseknek, és a listának,
amely lemezen szerintem jó minőségben megvan ez a szám. Belehallgatni lehet,
de letölteni nem, csak pénzért.

Ha véletlenül megvan valakinek, át tudná nekem adni róla a hanganyagot?

Üdv
Kéri Gerzson