[Tajfutas] Szenior VB sprint selejtező győztes jó tanácsai és invitálás

Felföldi Barnabás felfoldi.barna at gmail.com
2011. Júl. 3., V, 09:01:53 CEST

A Szenior VB első napján, a sprint selejtezőn az F35-ös kategória első
csoportjában Nick Barrable, korábbi angol sprint bajnok győzött. A
YouTube-on találtam egy videót, amin Barrable tanácsokat ad a sprint szám
szerelmeseinek, itt látható a videó:
http://www.youtube.com/watch?v=Oi5wBaX3EQQ

A hosszú futások szerelmeseit pedig az Óbudai Futókör várja június 24-én a
Pilisi 8 Bucka Futás nevű terepfutó versenyre! A 10, 23 és 42 km-es távok
útvonalai Csillaghegyről indulnak (Budapesten), és a Kevélyek környékén,
nagyon szép környezetben futnak, majd visszatérnek Csillaghegyre. Részletek
az Óbudai Futókör honlapján: http://www.obudaifutokorse.hu/

Üdv, Barna

--
*Felföldi Barnabás