[Tajfutas] Finanszirozás

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Jan. 30., V, 16:44:34 CET

Sziasztok!

A lutri pontok számát igazából nullára kellene csökkenteni, de ez alighanem
lehetetlen. Ugyanakkor ez nem annyira az alaptérkép pontatlanságaiból, hanem
inkább a rosszul megválasztott ellenőrző pontokból vagy a nem kellő
odafigyelésből származik elsősorban. A tájfutó társadalom ellenkezése
szerintem nem a lutri pontok tömegéből fakad, hanem abból, hogy nincs
értelme futni és nem tökéletesen egzakt a feladat. Ezt valaki elviseli a
tájfutók többsége azért nem.

üdv. Viktor

  _____