[Tajfutas] Sítájfutó,sifutó versenyfotót keresek!!!!!

Zentai József zentai at aktivi.hu
2011. Jan. 29., Szo, 10:57:51 CET

Sziasztok!

Nem tudom hol lehetne fellelni jobb felbontású sítájfutó (akció) fotókat (a honlapon kivétel Bánkút)mert én két napi kutakodás után sem leltem rá az általam kiszemelt személyre. Lehet, hogy eddig elkerülte mindenki fotólencséjét?
Ezért, ezúton szeretnék segítséget kérni a téli sítájfutást korábban fotózóktól, hogy akinek van a birtokában Pelyhe Dánielről sífutó,sítájfutó akciókép és hozzá is járulna  egy sajtóban történő felhasználáshoz, szívesen venném, ha átküldené nekem a jozsef.zentai at gmail.com.címre.

Mivel az írásaimért is már sok éve a maximum O Ft honoráriumot kapom, így ha lehetne a képet is egyszeri térítésmentes felhasználásra kérném.
Köszönet a segítségért
Zentai(Popey)József