[Tajfutas] Az első Farsta váltó M.o-n ??

Hegedüs András ahegedu1 at enternet.hu
2011. Jan. 28., P, 23:40:56 CET

Sziasztok,
az 1974-es Szélrózsában írja Boros Zoltán:

EÖTVÖS LORÁND EMLÉKVERSENY
Szárliget, augusztus 10-11.

Előjáték a világbajnoksághoz.
A Farsta rendszerű váltóversenyre gondoltam az előző mondatban és a BEAC tájékozódási futóira, szakembereire, akik vállalták az újat. Vállalták, megmutatták, hogy az idegen szó mögött nem az érthetetlenség, az átláthatatlanság és az élvezhetetlenség rejlik. Meggyőződtek erről a résztvevők is – futás közben...

András.