[Tajfutas] Sportági sajtóközlések

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Jan. 28., P, 09:12:41 CET

Esetleg meg is kérdezhetné őket valaki! Kicsit azért félek, hogy az lesz a válasz, hogy ott nem kértek pénzt a hírek megjelentetéséért, meg az, hogy kiemelkedő eredményeket ér el a válogatottjuk világviszonylatban is, így van hírértéke ezeknek a cikkeknek. Mondjuk szerintem ők a sportág népszerűsítő cikkek megjelentetésében is sokkal előrébb járhatnak. A válogatottjaink sajnos jóval ritkábban tudnak annyira jó eredményeket felmutatni, mint a svájciak főleg az utóbbi időben.

  _____