[Tajfutas] Sportági sajtóközlések

Gerely Ferenc gerely at t-online.hu
2011. Jan. 28., P, 08:57:57 CET

De az lehet! Kavarni kell egy jó kis botrányt, biztos lehetsz, hogy
bekerülsz a híroldalakra! Pl. Az agresszív tájfutó megkéselte ellenfelét
a befutóponton ... vagy ilyesmi. Be kell vezetni a gladiátor-tájfutást,
még nézőközönség is lesz. :-)) bocs

Maradva a békés megoldások terén érdekelne pl. hogyan csinálták a
svájciak? Erről jó volna olvasni egy tanulmányt.

Feró