[Tajfutas] További IOF hírek

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2011. Jan. 26., Sze, 21:47:05 CET

A szabadság kérdés nem ennyire egyszerű. Nagyobb részével a munkáltató rendelkezik. Mármint az időpontjának meghatározásával. És van ahol ragaszkodik is hozzá. Az ilyen szempontból eddig rugalmasnak mondható munkahelyem már tavaly, és idén is kb. január 5-e környékén kérte a szabadságolási tervet, amit ugye egyeztetni kell a kollégákkal, ami nyáron nem mindig súrlódásmentes. És itt lép még be a feleség, (férj) munkahelyén ugyanez az egyeztetés. Nem is beszélve a gyerekek iskolai , egyetemi , stb. nyári kötelezettségeiről.
Egy család életében a szabadság megtervezése, egyeztetése nem kis fejtörést okoz. Nem hiszem, hogy bármilyen OB-t célszerű lenne szabadsággal megoldani.
Egyetértek Feri véleményével, szívesen futok akár ráhongolódásként is selejtezőt is , a normáltávon is, előző nap, akkor is, ha nincs igazi tétje több kategóriában. Néhány kategóriában azonban oda kell tennie magát a versenyzőnek az "A" döntőért. Én sem szeretek egy félórás futásért sokat utazni, viszont ha tehetem, szívesen elmegyek az ország másik végébe is, ha olyan tájat, terepet ismerek meg, ahol még nem, vagy csak nagyon régen futottam. Ebbe belefér a rövidtáv is, ha többször fut az ember. Kellemes élmény volt -a teljesség igénye nélkül- például Hódmezővásárhelyen, Orosházán, Szolnokon, Salgótarjánban a belvárosban versenyezni, annak ellenére, hogy a rövidtáv nem a kedvencem.

Üdv.
Tóth Karesz