[Tajfutas] Az első Farsta váltó M.o-n ??

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Jan. 27., Cs, 22:48:11 CET

----- Original Message -----
From: Kelemen János (netquick)
To: tajfutas at lazarus.elte.hu
Sent: Thursday, January 27, 2011 10:30 PM
Subject: Az első Farsta váltó M.o-n ??

Sziasztok,
Egy múlt évi nosztalgia levélben írtam meg, hogy Pécsett (Baranyában) rendezhették az első Farsta kombinációs váltóversenyt.
Megtaláltam a verseny összesítő vagy pályaterv térképét és a variáció kiosztás táblázatát. (A térkép 1974 -n készült.)
Időpont: 1979.04.07-08. Márévár, Melegmány Egyéni, váltó győztes Kovács Magda, Szabó László    PVSK váltó
Ennek a PVSK váltónak a keretében volt a F21A pálya engedéllyel Farsta rendszerben (27 variációs) megrendezve.

Aki tud korábbit (mint Nagydüdü írt egy ilyenről) az überelje a leírtakat.
Szerénytelenség nélkül, azért küzdök ezért a No1 címért, mert én voltam a pályakitűző.

Janó

Mi van veletek? Fásultak vagytok, hogy nem írtok egy véleményt sem a várható Alapszabály módosításról, pedig a BTFSZ honlapján olvasható a felhívás.

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 5825 (20110127) __________

http://www.eset.hu