[Tajfutas] [Skio] Monspart Sarolta és a Bakonybéli tájfutó és sítájfutó(?) Napok az ATV jövő heti műsorában

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Jan. 27., Cs, 13:13:47 CET

A jelenleg nem létező marketing bizottságban a helyetek!:)

Erre az eplényi dologra én nem emlékszem, ott szerintem csak fektetett
nyomokon rendeztünk versenyt, igaz az időjárás egyik alkalommal sem
kedvezett igazán. 2003-ban az éjszakai sprinten nagyon jó fagyott hó volt,
mindenki dicsérte a körülményeket, másnap viszont elolvadt a lécek alól a
hó... 2008-ban pedig az ónos eső nehezítette meg alaposan a versenyzők
dolgát.

A sífutók közül szerintem is keveseket lehet átcsábítani a sítájfutásba,
mert ők valóban nagyon igénylik a "kifogástalan" körülményeket. Azért voltak
az utóbbi időben külföldön a sífutó magyar bajnokságok, és azért nem
rendeztek idehaza még kupa futamokat sem, mert kialakult ez a fajta
szemlélet, hogyha nem tökéletesen tuti a pálya, akkor már inkább nem is kell
verseny. Ez aztán odavezetett náluk is, hogy alig maradt ember a sportágban.
Most úgy tűnik rájöttek, hogy kellenek itthoni versenyek is (lásd most
vasárnap Galyatető), még akkor is, ha csak éppen van annyi hó, amin
megrendezhető a verseny.

Szerintem azt a két dolgot, hogy a tájfutás, és a sítájfutás lehet egy
nagyon kemény versenysport, ugyanakkor űzhető szabadidős sportként is egymás
mellett párhuzamosan kellene ábrázolni. Hogy az élsport része is bemutatható
legyen, ehhez kérném most a segítségeteket, küldjetek olyan videó anyagokat,
vágóképeket, amiknek a segítségével bemutatható a szakágaink élsport része
is!!!

üdv. Viktor