[Tajfutas] [Trail-O]Szakágai megbecsülésről ...

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Jan. 27., Cs, 12:25:14 CET

Szia,

Akár magánszemélyként is megrendezheted a versenyt én annak sem látom semmi
akadályát. Ugyanakkor nagyon bízom benne, hogy a DTC segítőkészen áll majd a
rendezési szándékod mellé, és ha mással nem szükség esetén térképpel segíti
majd, hogy létrejöhessen a verseny.

Remélem sikerül beszereznem a segédletet, de megpróbálhatunk majd egy
versenybírói továbbképzést is tető alá hozni, még valamikor így az év
elején, főleg ha lesznek további emberek, akik elvállalnának
versenyrendezést.

Így, hogy a DTC-vel is van kapcsolatod, akár két versenyt is el tudnék
képzelni felétek, egyet DTC-s nagyobb tájfutó versenyhez igazítva egyet
pedig valamelyik túraversenyhez kapcsolódóan. Így mind a két tábort meg
lehet egy kicsit szólítani az észak-keleti országrészben is.

Előre is köszönöm a segítséged! Az sem baj, ha a másik eseményre találunk
másik pályakitűzőt illetve rendezőt:-).

üdv. Viktor

  _____