[Tajfutas] [Trail-O] Szakágai megbecsülésről ...

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Jan. 26., Sze, 11:11:34 CET

Sziasztok!

Azt hiszem ez az e-mail bizonyitja, hogy a Laci eltevesztette a hivatasat.
Elektromernok helyett diplomatanak kellett volna mennie es biztos vagyok benne,
hogy nagy karriert futott volna be!!

Kozben arra is gondoltam, hogy ha mar ez a mostani diskurzus a Levlistan
kezdodott apropos a tajbringasok sikerei miatt, akkor most is cc kellene a
Levlistara ezeknek az e-maileknek is.  Tudom, hogy a kovetkezo Trail-O
bizottsagot es annak vezetojet nem valoszinu, hogy az altalanos tajekozodasi
futo tarsadalombol fogjuk megtalalni, de mar tobb - a Trail-O listan megjelent -
e-mailben irtam/tuk hogy annyi a felreertes es ignorancia a mi szakagunkrol, hat
akkor talan erdemes igy is nevelni azokat akik hajlandoak elolvasni.  Akit nem
erdekel, ugyis azonnal torli vagy ugrik a kovetkezore.

Elso pontom az lenne, hogy megkoszonjem Lacinak, hogy megemlitette a lenyult ket
milliot amirol en teljesen megfelejtkeztem.  Annyira felhaboritott az egesz meg
annak idejen, hogy csak ugy tudtam feldolgozni az egeszet, hogy teljesen
eltemettem a tudatalattim melyen.  Ezek szerint tenyleg sikerult is.

Masodik megjegyzes: Laci tokeletesen fogalmazott a "magan jelentkezes, MTFSZ-es
felkeres" vitajaban. Valoszinuleg Viktor mar elfelejtette, hogy a Lacinal kell
jelentkezni ha barkinek barmilyen poziciohoz kedve van, igy o most ezt ujra
megirta, tehat nincs tovabb kifogas.  Aki mostantol ugy erzi, hogy meg akarja
menteni a magyarorszagi Trail-O-t, az tudja kinel kell jelentkezni.

Harmadik ige: es itt a Mihok e-mailjere lenne egy par megjegyzesem.  Halas
vagyok, hogy nem reagalt azokra a megjegyzeseimre, amit szemelyes tamadasnak
vehetett volna. Azota mar voltak masok akik vedelmeztek ot nalam, de en tudtam,
hogy o meg fogja erteni mirol van szo.  Ha megis serto lettem volna, SORRY!! En
is szeretnek kerdezni.  Nem azert, mintha mentegetozni akarnek, hanem hogy ha
tenyleg lesz uj bizottsag, akkor talan nekik adnad a tanacsot, hogy kell
csinalni.
Kerdes 1: hogyan jelenjunk meg a tajfutok elott? Ha csak arrol van szo, hogy
tenyleg felszivodott a Trail-O az elmult masfel evben akkor ertem, hogy mire
gondolsz es ezt a Laci szepen elmagyarazta, hogy mit kell tenni ezert.
Jelentkezni kell versenyt rendezni es a bizottsagot feleleszteni.  Ugyanakkor en
ugy ereztem, hogy Te valami tobbre utaltal amikor errol irtal.  Ez a "nem
jelentunk meg a tajfuto tarsadalom elott" nemcsak mennyisegrol, hanem minosegrol
is beszel.  Hogyan gondolod, hogy egy Trail-O rendezoseg jobban tudna hatni a
tajfuto tarsadalomra, jobban mint az elozo par evben mi tettuk?

Kerdes 2: Mivel teljesen igazad van a honlaprol, hogy gondolod ezt megoldani
anelkul, hogy tobben jelentkeznenek tarsadalmi munkaban megoldani?  Ha csak erre
gondoltal, akkor ditto: lasd Laci felhivasat.  Tessek erre is jelentkezni!
Kerdes 3:  "Keves a versenyunk" ditto.
Kerdes 4:  Versenynaptar: megint ott tartunk, hogy legyen versenyrendezo es
jelentkezzen idoben, hogy megbizhato legyen a versenynaptar.

Szoval, en nagyon orulok, hogy Mihok pozitivan allt hozza az altalam jelzett
problemakhoz, de ugy erzem vagy semmi vagy csak nagyon keves ujat mondott.
Lelkes, szorgalmas garda kell ehhez, olyan amilyen a tajbringasoknak van es az
megoldana a problemakat.

Nagyon orulok, hogy tenyleg beindult ez a diskurzus, hiszen igy fokuszba
kerultek ezek a gondok es egyre tobb megoldasrol beszelnek, irnak tobben is.  A
Viktor jelentkezett, bar en is ugy erzem, ahogy a Laci, hogy o mar tul sokat
csinal ugyis es higyjetek el, ehhez a szakaghoz teljes ember kell!! Koszonom a
Mihoknak is hogy tervezi a Hungaria Trail-O-t es, hogy angyalian hisz abban,
hogy lesz magyar VB csapat 2011-ben.  Adja a Joisten, hogy igaza legyen!!
Ugyanakkor, igy egy-egy versennyel, de kozponti agilis bizottsag es elnok
nelkul, nem fog menni.  Ide nagy foku elkotelezettseg kell.  Mivel egeszsegem
(azaz, hogy annak hianya) miatt en mar nem tudok es nem is akarok se rendezni,
se bizottsagi tag lenni, azt azert szivesen vallalom, hogy barmi angol forditast
megcsinaljak es a kulfolddel tartsam a kapcsolatot.

Sok szeretettel es az Oszitol vett kialtassal!

BEKE MINDENKINEK!

Julia