[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Jan. 25., K, 21:41:20 CET

Szia Júlia,
Azért írtam, hogy a listatagok is tudják olvasni és értelmezni.
Amúgy a hálót böngészve, ítt találhatók meg a további listák és levelezéseik. (Tán nem mindenki ismeri ezt a lehetőséget.)
Így az Alapszabály véleményezéséről szóló levél és a tervezet is megtekinthető minden nettel rendelkező számára, itt:
http://orienteering.hu/pipermail/egyesuletek/2011-January/000618.html
Csócsálgassátok.
Aki úgy gondolja, hogy csak oda ír, az azért nekünk is ír, csak kicsit macerásabb megtekinteni.