[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Jan. 25., K, 18:53:56 CET

Szia Jano

Semmi baj nincs az IOF nevevel.  Azert nincs, mert angolul az "orienteering"
szoban szo sincs futasrol.  Ez, hala Istennek, egy olyan semleges szo amiben
csak tajekozodasrol van szo, hogy milyen modon az nincs benne.  Ugyanakkor sok
mas nyelvben, a magyart is beleertve, ugy forditottak le, hogy belekerult a
futas, tehat azokban ideje, hogy valtoztatasrol legyen szo.  Persze, hogy erre
a  Szovetseg hajlando lenne-e vagy nem, azt nem tudom.

Amirol en beszeltem az nem a nyelvrol szol, bar igazad van, azt se artana
megvaltoztatni, hanem az attitudrol.  Ma is olvastam egy par nagyon ignorans
megjegyzest a Trail-O-rol a Levlistan, amiert nem hibaztatom azokat akik tettek,
mert tenyleg fogalmuk sincs, hogy mirol van szo - a zomuk be is ismerte ezt a
tenyt, marmint, hogy soha nem volt Trail-O versenyen stb.

Mint mar irtam, az kell, hogy a vezetoseg egyenrangunak ismerje el az osszes
szakagat, plane akkor amikor elso hatban vegez egy magyar versenyzo a VB-n (mint
az Anna meg a Fruzsi) es strapalja magat abban, hogy legalabb annyira megismerje
a szakagakat, hogy fogalma legyen azoknak a lenyegerol, hogy meg tudja itelni mi
sikeres es mi nem.  Ha ez lett volna eddig, mar nem kellene panaszkodnunk.

Julia

UI:  Remelem nem haragszol, hogy nyilvanosan valaszoltam. Mivel zajlik a vita
mindket listan, gondoltam masokat is erdekelhet.