[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Füzy Anna fuzy at rissac.hu
2011. Jan. 24., H, 11:39:00 CET

"Én valami olyasmi választ vártam volna (remélem más is az olvasók közül) egy elnökségi tagtól, hogy: Azért került bele, mert ezért:... meg ezért:.... Aztán szeretnénk azt is ha emiatt:... Listaolvasók írhattak volna, hogy egyetért, nem ért egyet, fenntartásokkal, de egyetért, mit változtatna (én ez a kategória vagyok) stb. Ehelyett jöttek a hát sokat dolgoztunk, meg izé, igazából mint a fejlámpa, meg hozé...semmi konkrét, ésszerű érv!?"

Szerintem azért kaptál ilyet is, de legyen még egy:
Egy szövetségen belül, azonos egyesületbe tartoznak tájfutók, tájbringások. A pontverseny pedig az egyesületek között zajlik. Akkor az egyesület miért ne profitálhatna tájbringásaiból??
A bajnoki pontversenybe való bekerülés nem azt jelenti, hogy aki eddig elindult a 9 db (ha jól számoltam) tájfutó bajnokságon, az ugyan már induljon el a 10-ediken is... de az egyesületben lévő tájbringások, szívesen bringázó tájfutók nagyobb kedvvel (egyesületi támogatással) jöjjenek el tájbringázni, ne fölösleges kolonc legyen a tájbringás, és ne egy megtűrt rossz szokás a bringázás... nyilván ezzel a döntéssel nem fog egy csapásra nagyot változni a helyzet, de egy kis lépés ebbe az irányba. Ez az egy db bajnokság a kilenc (ha jól számoltam) tájfutó OB mellett pedig a tömegbázisok méretével nagyjából arányban van.

Anna