[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2011. Jan. 23., V, 21:01:00 CET

Sziasztok!

Én ezt az úgynevezett "háttérbeli" döntést nem tudom értelmezni.

A bajnoki pontrendszer bővítését a veszprémi sportágfejlesztési értekezleten
vetette fel Mets Miki, az ONEB estéjén. Oda bárki beülhetett, voltak is több
mint 30 klub képviseletében, senki nem tiltakozott az ötlet nyomán. Az
értekezletről emlékeztető készült és ment ki az egyesületek hivatalos
email-címeire.

De általánosságban is, azért választ a közgyűlés elnökséget, az meg hoz
létre bizottságokat, hogy ne kelljen 48 tagszervezet véleményét minden
apró-cseprő ügyben begyűjteni.

Üdv,
Skuló Marci