[Tajfutas] soha

Holluby Andras hollomester at freemail.hu
2011. Jan. 22., Szo, 02:03:17 CET

Nézd Gerzson, ez egy tájfutó közösségi fórum, aminek egy egyetemi szerver ad helyet kb. másfél évtizede, -és ha jól tudom- cserébe ezért csak annyi a kérés hogy mellőzük a politizálást és a kereskedelmi tevékenységet. Vagyis ne használjuk hirdetési felületként, és a politikai véleményünket se itt fejezzük ki! Szerintem ezt mindenki képes elfogadni és megérteni. (Az ilyen igények kielégítésére ma már szinte végtelenek a lehetőségek az a interneten; Index-Polidili, stb.)Tehát az 1-es pontra válaszul; nincs határ amit át lehet lépni. A politika itt nem kívánatos gyümölcs. A 2. pontodra meg inkább nem válaszolnék, egyrészt az esztergomi eseményekről kellő informáltság hiányában, másrészt én megértettem az egyetem kérését, nem citálom ide a politikát. Jöjjön inkább mindenki -aki teheti- vasárnap a Ripszámra, az minden évben remek, függetlenül a hatalomtól. H.A.