[Tajfutas] Ripszám Henrik emlékverseny + Ágnes nap

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Jan. 21., P, 17:12:02 CET

Sziasztok!

Lefutottam ma a Ripszám útvonalát. Általában minden OK, ideális idő volt a
futáshoz, a nedvességtől kicsit laza a talaj, de annyira nem, hogy zavaró
sár lett volna. Ilyen talajon szeretek futni legjobban, jó volna, ha ez
maradra vasárnapra:

Két dologra szeretném felhívni a figyelmet.

1. A Libegőhöz vezető árok-ösvénynek az elmúlt években csak a felső szakasza
volt tele kidőlt fákkal, ma már az alsó részén is ilyen, az útra rádőlt fák
sorát láttam. Ezért szerintem szerencsésebb a sárga kereszt jelzésű úton
maradva egy kis kerülőt tenni, ezt is tettem ma.

2. Egyetlen rövid szakaszon a vége felé, a sárga csík jelzésen a Hárshegyi
krt-tól (zöld hurok jelzés kereszteződése a sárgával), a gyermekvasút
süllyesztett lépcsős átjárójáig eléggé sáros az út, ezért kissé csúszós, itt
óvatosságra van szükség. (Lehet persze, hogy vasárnapra felszárad ez a sár.)

Minden Áginak, Ágnesnek boldog névnapot kívánok. Arra most nem volt időm,
hogy illő zenét keressek a kívánság mellé, egy év múlva esetleg majd pótlom.

Üdv:
Gerzson