[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Kovács Gábor borea at is.hu
2011. Jan. 21., P, 12:41:30 CET

Sziasztok!

Igen, ez így van, a tájbringások jól lobbiztak, a javaslatukat jól
előkészítették, ennek eredményeképpen hozta az elnökség ezt a gesztusértékű
döntést, hogy idéntől a középtávú tájbringa OB beszámít a bajnoki
pontversenybe.
Hogy miért épp a középtáv? Hát valamelyiket ki kellett választani... ez lett
az. Ha jól emlékszem a középtávon a legnagyobb a létszám.
    A sítájfutók nem lettek ezzel hátrányos(abb) helyzetűek, ugyanúgy
sítájfuthat az aki akar (ha van hozzá hó).
A bringások néhány év alatt látványos fejlődést produkáltak, sorozatban
világversenyeket rendeznek, kvázi ezt "díjazta" az elnökség a gesztussal.
    Ha néhány év múlva ez a sítájfutóknak vagy a Trail-Osoknak is sikerül,
akkor talán majd ők is eséllyel lobbizhatnak.
    A mikrosprint és a mobilos nem szakág, egyelőre. Sem az IOF-nél, sem
nálunk.

Azzal érveltek még a bringások, hogy egy tájbringázásra alaphangon akalmas
bringa nem kerül többe egy jó fejlámpánál, továbbá hogy bringázni is tud a
tájfutók 99%-a (hogy mer-e bringázni, főleg gyorsan, az persze másik
kérdés - a sötét erdőbe se mer mindenki kimenni... )

Kovács Gábor