[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2011. Jan. 20., Cs, 19:42:12 CET

Jó estét!

Végigfutottam az új dokumentumokat...illetve, a fontosabb változások a
honlap hírei közt is fellelhető...

Kevésbé fontos, de látom bekerült a kötelező érem/kupa díjazás az
OB-kon...érdemes volt vitát generálni az ősszel :-)

Ami viszont fontosabb, az az, hogy gondolom mást is érdekel, (engem nagyon)
hogy a tájbringa szakág egyik OB-ja miért fog beleszámítani a bajnoki
pontversenybe? És miért épp a középtáv?
A két szakág átfedettsége és ennek klub és/vagy kor megoszlásai számottevően
nem befolyásolják majd a helyezéseket, de attól még furcsa...vagy nem?

A "demokráciában" ismeretes a lobbi fogalma, de gondolom nem emiatt lett
becsempészve az esemény...
Esetleg ettől vár(nak) valaki(k) létszámnövekedést a bringások közt, vagy
ettől elismertebb lesz a szakág? Aztán mi van a síléces, meg mobilos,
mikrosprintes, stb. válfajokkal? Most akkor azok hirtelen kátrányos
helyzetűek lettek?

Kérem, valaki kompetens tájékoztassa a nagyérdeműt!

Köszönettel:
Oszlovics Ádám