[Tajfutas] Fw: Re: Fwd: IGAZSÁG A

Aknai Antal aknaitoni at freemail.hu
2011. Jan. 18., K, 16:15:48 CET

     Hát Kedves Fiúk. Valóban jók a poénok,és talán ezért is tettem fel a listára,hogy egy kicsit beszélgessünk ezekről az energiaitaloknak nevezett pancsokról. Ittam néhányszor a Harkányi Csabi Kinetó-jából. Hát mit mondjak, futni nem futottam jobban, viszont úgy meghajtott egy alkalommal , hogy igen csak bajban voltam, ugyanis erdő még csak a közelben sem volt.....  Viszont azt elárulom , hogy július óta  házi SÖRÖKET készítek, nagyon finom  Angol bitterek és Ír barna söröket, amiben eddig még nem csalódtam. Ha valaki szeretné  megkóstolni, csak üzenjen.  Sziasztok . Tóni

----------Eredeti üzenet----------Dátum:2011. január 17., hétfő, 11:41:59