[Tajfutas] Pásztói horror

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Jan. 11., K, 14:46:23 CET

Sziasztok!
(előljáróban foszlányokban tudtam az esetről + egy boronás másikról is)
Hát én, most, nem túlzottan kívánok megszólalni, de a tény az tény! Valós
dolgok! Sajnos!

.........További veszélyként említeném-biztos ilyen máshol is előfordul-,
hogy a Pásztó városából  kivezető öt nagyobb jelentőségű közút némelyikén
felfestett turistalezések még belterületen is komoly kutyaharapási
veszéllyel párosulnak.
Ez nemcsak a Mátra, hanem a Cserhát irányába , itt főként a Tepke tanya
környékén jelent komoly veszélyt a gyalogos turistára a futó edzést végző
személyre. Az évi fél tucat esetemet követően, én már nem keresen az eb
tulajdonosát(oltási bizonyítvány)!
Ha begyullad a harapás környéke, akkor előveszem a injekcióskészletemet
felszívok egy ampullát és körbeszurkálom a púpocskám környékét. Ennyi,
sajnos itt jelenleg nincs más gyógyír erre a jelenségre.
Popey