[Tajfutas] nosztalgia kis tettel

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Jan. 10., H, 21:27:32 CET

Sziasztok, az első fordulóra nem érkezett 10 helyes megfejtés, csak 5,
péter kovács <kovacsp969 at gmail.com>, és Kovács Gábor <borea at is.hu>
között  kell megosztanom az első szabadjegyet. Ezen még gondolkodom.
Második feladat Bp-et ismerőknek, mit ábrázol a térkép déli szélén az
az e betű szerű rajz? /a rajttól kb 500m re ÉNY ra/ a Bp-et nem
ismerőktől azt kérdem, mi bizonyítja, hogy az első tájkerékpározásra
javított térkép? /két dolog/
Hátha most könnyebb a kérdés, a 11-ik helyes válasz lesz a nyerő.
A térképet egyébként Gyurkó László adta kölcsön, és nem látszik a
mellékleten, hogy Spartacus háromtusa versenyt rendeztek rajta 1974
ben
MM

Name: Madár0001.JPG
Type: image/jpeg