[Tajfutas] Tévnyomat Tóthegyi Gyűr-tető + más

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Jan. 10., H, 19:55:33 CET

Sziasztok!

Ha már tévnyomatoknál tartunk, korábban én is aktív gyűjtője voltam e területnek.

Az első ilyen térképen  Mátra 3 (1970 Dixi óriási területű 25 ezres -ÉV-térképe)........,
de Pétert, a Tóthegyi Gyűr-tető térképével kapcsolatban kiegészíteném azzal, hogy az első színes többszínnyomású "fallóskúti" térkép kiadása során -1985- is "születtek" már tévnyomatok(színhiány)
Mellékeltem egy kis részt belőle.
Egy régebbi Öreg Kotló-hegy nevet viselő tévnyomatkivágatot érdekességként csatolok megtekintésre.

A legfiatalabb tévnyomataim: Almásfüzitő, 2004 Rövidtávú OB utáni összevont nyomat(?!), Vértesszőlős-Baji vadászház-Sánc hegy, Hidegkút Középtávú és váltó ob Mátrakeresztes.
Ma tévnyomatok, már nem nagyon vannak.

Zj

Ui: Tudja valaki?- Ki(k) és mikor készítette(ek) a Népliget M 1:5000, illetve a Budapestii Edzőpálya II. térképeket(lásd melléklett kivágat)

  1988-ban a Tóthegyi-Gyűr-tetőről is készült egy hasonlóan kevéssé használható tévnyomat, ott a zöld és sárga színek cserélődtek fel. Abból is készült javított nyomat még abban az évben, de aztán csak a 89-es Hungária Kupán futottunk vele.
  A mellékelt részlet az idei POCSB rajt-cél-befutópont környékét ábrázolja. Érdekes módon itt a zöld réten a jellegfák erősebb zöldek, máshol, ahol fehérben volt a jellegfa, ott sárga kör "virít".

  Kovács Péter
  BBB