[Tajfutas] Mecsek 4

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2011. Jan. 10., H, 12:09:54 CET

Hajaj!

Ennek meg Szabó "Dzsepa" iménti információja mond ellent:

"Az 1974-es Mecsek Kupa egy szinte olvashatatlan minőségű "Abaliget-nyugat"
nevű fotónyomaton volt rendezve. A sima fotópapírra filccel rajzolták a
pályákat, amelyek verseny közben letörlődtek vagy leáztak (még nem volt
"nyugati" alkoholos filc).
 Boxi talán emlékszik rá mivel Ő nyerte a férfi kategóriát..
 Szabó Laci"

De az legalább kiderült, hogy a javított színes MNTI nyomású Mecsek 4-et az
1974-es EFOB-ra adták ki.

Lehet, hogy Bandi a legutolsó tételnél téved egy évet, a térképlistákban
ugyanis a Márévár térkép 1975-nél szerepel.
Ez volt az a csoda, amikor egy térkép két névvel is megjelent Márévár
(Mecsek), illetve Misinatető (Mecsek) néven is, nyilván csak az első név
volt igaz a terepre. No hát ez is egy érdekes történet lehetett!

Kovács Péter
BBB