[Tajfutas] Mecsek 4 -- ÉOB -- 1972

Kovács Gábor borea at is.hu
2011. Jan. 9., V, 19:53:16 CET

A korábban hivatkozott Szélrózsában ez is benne van: 1972. június 24.
Mint ahogy az is, hogy az eredményhirdetés, amin nem vettek részt a renitensek, csak másnap volt...

(((ha valaki belezavarodna a nevekbe: jómagam nem vagyok azonos az akkori ifi bajnokkal. A 72-es Éjszakai OB idején még csak 5 éves voltam.
15 évvel később, mikor épp mindketten a MAFC-ban futottunk, volt ebből a névegyezésből egy érdekes történet, majd egyszer megírom azt is)))

Kovács Gábor

Sajnos éppen a verseny pontos dátuma nem derül ki belőle.