[Tajfutas] Mecsek 4

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Jan. 9., V, 18:43:18 CET

Sziasztok,
Én még akkor hírből sem ismertem a tájékozódási futó sportot.
Pécsett annyit hallottam pluszban róla, hogy elsőre ez egy éjszakai versenyre került bevetésre.
Biztosan vannak a vonalban olyan pécsi "Tükék" akik erről a sztroriról többet tudnak mint én.

Valamikor a 2000 évek eljeén egy kiskunhalasi edzőtáborban készítettem a koles udvarról délelőtt egy térképet, délután digitalizáltam este pedig öngyújtó vényénél volt váltóverseny, direkt tükörkép térképen.