[Tajfutas] Fwd: Re: Kik valakik, K. és Bokrosék

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2011. Jan. 8., Szo, 11:53:31 CET

Most melléklettel

-------- Eredeti üzenet --------
Tárgy: 	Re: [Tajfutas] Kik valakik, K. és Bokrosék
Dátum: 	Sat, 08 Jan 2011 11:51:54 +0100
Feladó: 	Bozán György <bozan.gyorgy at gmail.com>
Címzett: 	miklos mets <miklos.mets at gmail.com>
CC: 	Tóth Károly <toth.karoly1 at chello.hu>, tajfutas at lazarus.elte.hu

Sziasztok!
Van még kép, ezen két BEAC-os(?) is látszik.
Valószínűleg nem OB, mert még dobogó sincs.
Furcsa az is, hogy csak az első helyezettek kaptak érmet.
Meg hogy az érmet nem akasztották nyakba, csak egy kötegben Hirth (meg
Mazsi) kézébe nyomták.
Viszont volt tiszteletdíj: ifiknek vm csőszerűség (furulya?),
felnőtteknek vm tányér féleség.
Felszab váltó nem lehet, mert ahhoz sok a levél a fákon.
BSE váltó sem valószínű, mert azokon nyáron trikóban lenne mindenki.
Legalább az évet saccoljátok meg, hogy le tudjam archiválni a képeket.
Boxi