[Tajfutas] Siegler, Bolgár, Hirth, Gergely, ?, Tóth, Mets és Bokrosék

Tóth Károly toth.karoly1 at chello.hu
2011. Jan. 7., P, 20:03:09 CET

A képen látható versenyzők nevei már megvannak, a két BEAC-os hiányzó közül az egyik valószínűleg Gézuka, a másik viszont szerintem nem Kuron Gyuri, mert Ő idősebb volt nálunk. Lehet, hogy Mészáros, vagy Mezei nevű srác volt. A keresztnévre sajnos nem emlékszem.
A kép szerintem 1978-ban készült, lehet, hogy az emlékezetes debreceni váltó OB-n, de az is lehet, hogy az Eötvös váltón, a "Felszabadulási" váltón, vagy a Tanács Kupa váltón.
Biztos, hogy nem 1977-es OB-n készült, nem az 1978-as OCSB-n (Miskolctapolca, Nagykőmázsa) és nem az 1978-as megismételt váltó OB-n, mert ott a PVSK is dobogós volt.
Egy kiadós padlás, pince, stb. barangolás esetén lehet, hogy nekem, vagy másoknak is előkerülhetnek régi kiírások, eredményértesítők, dokumentumok, stb. Ezeket gyűjti valaki, van-e rá esély , hogy valakinek van annyi ideje, energiája, hogy esetleg egy szövetségi archívumot elkezd ezekkel feltölteni ?
Vagy esetleg a rendező egyesületek honlapjára felkerülhetnének dolgok, ahogy a Spari és lehet, hogy más klubok is elkezdték. Jó lenne tudni, hogy ilyen esetekben érdekel-e valakit a talált dolog, dokumentum, térkép, stb.

Üdv.
Tóth Karesz