[Tajfutas] Kazal Márton diák interjú

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Jan. 7., P, 10:17:23 CET

Sziasztok!

Tegnap kaptam (friss megjelenés)Kelemen Janótól a csatolt sajtóanyagot.
Csak a megtalálási linket szerettem volna feltenni a listára, de jelen anyag még nem szerepel az érintett online sajtóban.
Egy hazánkban is tevékenykedő  sajtó multi cég képviselői néhány éve indították útjára a LADIK ( Lapot a Diákoknak) programot, melyben sajtóírást tanulnak a gyerekek. A SÉTA rovatban pedig (Sajtó És Tanulás) a legsikeresebb írásaik meg is jelenhetnek.
Eddig már több tájfutó írásával találkoztam, de ez eddig a No" 1.

Remélem ,így kicsit lebutított felbontásban már meg tud jelenni a csatolt állomány.

Figyelem! Én továbbra is szeretném, ha az ország bármely írott sajtójában megjelenő TÁJFUTÓ ( Tájkerékpár, Sítájfutás  Trail-O-) anyagok (akár csak egy link közlésével ) megküldenétek számomra az alábbi jozsef.zentai at gmail.com emailre.
Köszönettel: Zentai (Popey) József
Ui. Jöhetnének régi anyagok is pl.: 1925-től