[Tajfutas] Ábelnek

Hegedüs András ahegedu1 at enternet.hu
2011. Jan. 6., Cs, 12:45:03 CET

Sziasztok,
1967. szeptember 30-án ezen a térképen volt a Bp. éjszakai bajnokság. Bozán Gyuri nyert 127 perccel, Horváth Atesz lett a második 143 perccel, én a harmadik 147 perccel. A pálya felénél kialudt a lámpám, de szerencsére szépen sütött a hold, az erdő se volt sürű, így el tudtam menni a következő pontig és a pontőrtől kaptam egy lámpát.
András.