[Tajfutas] Tajfutas digest, 28 kötet, 34 szám

Tajfuto-Arcok Tajfuto-Arcok tajfutoarcok at gmail.com
2011. Jan. 5., Sze, 22:53:44 CET

> Date: Wed, 5 Jan 2011 08:54:50 +0100
> From: Zentai József <zentai at aktivi.hu>
> Subject: [Tajfutas] Tájfutó arcok
> To: tájfutó lista <tajfutas at lazarus.elte.hu>

> T. Tájfutó Arcok!
>

> Éppen egy évvel ezt megelőzően került fel az MTFSZ honlapra, később a Tájoló c újságba is a fiatal pásztói tájfutó,versenybíró Szász Gábor tragikus halálhíre.
> ....Szeretném ha sokan mások mellett Ő sem lenne különb és egy év kihagyást -kimaradást követően bekerülhetne a Tájfutó Arcok/Elhunytak közé.
>
> köszönettel: ZJ.

T. ZJ!

Ha már ott van a Tájfutó arcok címlapján az e-mail címem hatékonyabb
és gyorsabb, ha arra a címre írtok.
Bár figyelem a lista híreit és a Tájoló újságot is, de azért
elkerülheti a figyelmemet egy-egy halálhír (nem mindenki üzenetét
olvasom el végig, de ezzel gyaníthatóan mindenki így van...). Ez
esetben nem voltam elég figyelmes, elnézést érte. A honlapra általában
akkor teszem fel a halálhírt, amikor megjelenik a Tájolóban. Szász
Gábor esetében ez a hír elkerülte a figyelmemet, valószínűleg nem
gondoltam arra, hogy a Hírek innen-onnan rovat 9. hírét alaposabban el
kellett volna olvasnom.
Egy időben küldött figyelmeztető e-maillel ez megoldható lett volna
már hónapokkal ezelőtt. Sokat segíthetnétek azzal is, ha a hiányzókról
küldenétek fotókat (pl. Szász Gáborról is).

--

A szerző